پایانه سفر

خرید بلیط اتوبوس vipt،پایانه غرب،سفر 724
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







 
سفارش طراحی سایت و سفارش سئو سایت

اگر صاحب یک شرکت یا کسب و کاری هستند اولین قدم برای رسمی کردن فعالیتتان طراحی وب سایت حرفه ای است. بسیاری از افراد و صاحبان مشاغل پس از اینکه سایت خود را ایجاد کردند متوجه می شوند که سایتشان کارایی لازم را ندارد ، بازدیدکنندگان بسیار کمی دارند، هیچ فروشی ندارند و  حتی به آن شکلی که از اول انتظارش را داشتند سایتشان بازدید نمی شود. در این صورت می توان گفت سایت شما بیمار شده و باید برای درمانش او را پیش یک متخصص سئو ببرید!!  متخصصان سئو افرادی هستند که به شما کمک می کنند تا مشکلات سایتتان برطرف شود. مهمترین ابزار آنها برای این کار ارائه خدمات سئو حرفه ای است تا سایت شما را به یک سایت حرفه ای در صدر موتور جستجو گوگل تبدیل کند تا در نتایج جستجو بدرخشید و کسب و کارتان متحول شود.

یکی از بهترین شرکت های طراحی و سئو سایت که می تواند سفارش طراحی سایت یا سفارش سئو سایت خود را به انها بسپارید شرکت گلزاروب است. این شرکت با داشتن متخصصینی توانمند، حرفه ای و مجرب در این زمینه به شما کمک می کنند تا سایتی فوق العاده حرفه ای، زیبا و جذاب داشته باشید که کاملا برپایه اخرین استانداردهای سئو طراحی شده باشد.  از جمله مزیت های دیگری که این شرکت دارد پشتیبانی مادام العمر خدماتش است که نشان دهنده تعهد بالای کاری این شرکت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، می توانید با کارشناسان گلزاروب از طریق شماره تلفن  09109212500 و سایت https://golzarweb.com/   در ارتباط باشید.

 


چهار شنبه 28 اسفند 1398برچسب:سفارش طراحی سایت,سفارش سئو سایت, توسط مدیر



آشنایی با کابل شبکه

آشنایی با کابل شبکه

برای اتصال دو یا چند رایانه یا دستگاه های به کار رفته در نت، از کابل شبکه استفاده می شود. به طور کلی سه نوع کابل شبکه وجود دارد:

کابل های کواکسیال

 در ابتدابه عنوان کابل شبکه توسعه نیافته بودند. این کابل ها برای مصارف عمومی ساخته شده اند. این کابل ها حتی قبل از به وجود آمدن شبکه ها در حال استفاده بودند. در آغاز شبکه ها، هنگامی که هیچ کابلیمختص شبکه ها در دسترس نبود، مسئولین شبکه شروع به استفاده از سیم و کابل کواکسیال کردند.به دلیل پایین بودن هزینه و دوام طولانی، از کابل های کواکسیال نزدیک به دو دهه در شبکه ها استفاده می شد. کابل های کواکسیال دیگر برای ساختن هر نوع شبکه رایانه ای مورد استفاده قرار نمی گیرند.

مشخصات کابلهای کواکسیال

کابل شبکه کواکسیال در طی این سالها، بر اساس چندین عامل مانند ضخامت غلاف ، فلز رسانا و مواد مورد استفاده در عایق ، صدها مشخصه برای تعیین مشخصات کابلهای خانواده کواکسیال ایجاد شده است.

از این مشخصات، فقط تعداد کمی در شبکه های کامپیوتری استفاده شده است.

 

 کابل های جفت پیچ خورده

کابل شبکه جفت پیچ خورده در درجه اول برای شبکه های کامپیوتری توسعه داده شد. این کابل به کابل اترنت نیز معروف است. تقریباً تمام شبکه های کامپیوتری LAN مدرن از این کابل استفاده می کنند.این سیم و کابلاز جفت سیم های مسی عایق بندی شده با رنگ های مختلف تشکیل شده است. هر دو سیم به دور هم پیچیده شده اند تا جفت شوند. معمولاً چهار جفت وجود دارد. هر جفت یک رنگ اصلی و یک سیم رنگی دارد. رنگ های اصلیشامل آبی ، قهوه ای ، سبز و نارنجی است. بر اساس سبک جفت شدن سیم ها در غلاف پلاستیکی ، دو نوع کابل جفت پیچ خورده وجود دارد: UTP وSTP

در نوع UTP همه جفت ها در یک غلاف پلاستیکی تک پیچیده شده اند.

در کابل شبکهSTP   هر جفت با یک محافظ فلزی اضافی پیچیده شده و سپس همه آن ها در یک غلاف پلاستیکی بیرونی قرار گرفته اند.

کابل شبکه

شباهت ها و تفاوت های بین کابل های STP و UTP

• هر دو STP و UTP می توانند داده ها را با سرعت 10Mbps ، 100Mbps ،  1Gbps و 10Gbps  انتقال دهند.

 • از آنجا که کابل STP حاوی مواد بیشتری است ، از کابل UTP گرانتر است.

 • هر دو کابل از اتصالات ماژولار RJ-45 استفاده می کنند.

•  کابلSTP نسبت به کابل UTP مقاومت بیشتری در برابر سر و صدا و EMI ایجاد می کند.

• حداکثر طول ارتباط برای هر دو کابل 100 متر یا 328 فوت است.

• هر دو کابل می توانند حداکثر 1024 گره را در هر بخش جای دهند.

 

کابل فیبر نوری

این کابل شبکه از هسته ، روکش فلزی ، بافر و روکش بیرونی ( جاکت) تشکیل شده است. هسته از رشته های نازک شیشه یا پلاستیک ساخته شده است که می تواند داده ها را در مسافت های طولانی حمل کند. هسته در روکش پیچیده می شود. روکش در بافر پیچیده می شود و بافر در روکش بیرونی پیچیده می شود.

• هسته سیگنال های داده رابا ماهیت  نوری حمل می کند.

• روکش فلزی بازتاب نور به هسته است.

• بافر از انکسار نور محافظت می کند.

• ژاکت کابل را از آسیب فیزیکی محافظت می کند.

کابل شبکه فیبر نوری کاملاً از EMI و RFI مصون است. این کابل می تواند داده ها را با مسافت طولانی و با بالاترین سرعت انتقال دهد. این کابل می تواند داده ها را تا 40 کیلومتر با سرعت 100Gbps  انتقال دهد.

فیبر نوری از نور برای ارسال داده استفاده می کند. براساس تعداد پرتوهای نور در یک زمان معین ، دو نوع کابل فیبر نوری وجود دارد SMF و MMF

سیم و کابل

 

کابل نوری SMF (تک حالت)

این کابل شبکه فقط یک پرتو نور دارد. این روش قابل اطمینان تر است و از پهنای باند بسیار بالاتر و مسافت های طولانی تر از کابل MMF پشتیبانی می کند. این کابل به عنوان منبع نور از لیزر استفاده می کند و طول موج نوری از 1300 یا 1550 نانومتر را انتقال می دهد.

 

کابل نوری MMF(فیبر چند حالته)

این کابل دارای چندین پرتو نور است. به دلیل پرتوهای متعدد ، این کابل داده بسیار بیشتری نسبت به کابل SMF حمل می کند. این کابل در مسافت های کمتری استفاده می شود. این کابل از یک LED به عنوان منبع نور استفاده نموده و طول موج نوری 850 یا 1300 نانومتر را انتقال می دهد.

 

 

کاربرد کابل شبکه و انواع مختلف کابل کشی شبکه

 

در فرایند استفاده از کابل شبکه چهار نوع کابل کشی اجرایی می شود. کابل شبکه مانند واسطه ای عمل می کند که در یک شبکه از طریق آن اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر حرکت می کنند. نوع کابل انتخاب شده برای شبکه به اندازه شبکه ، توپولوژی و روش طراحی آن بستگی دارد. انواع مختلف کابل های شبکه به عنوان ستون فقرات زیرساخت شبکه عمل می کنند.انتخاب نوع صحیح کابل کشی شبکه می تواند کارکردهای مختلف تجاری را تحت تأثیر قرار دهد زیرا طراحان شبکه از فن آوری های جدید استفاده می کنند. نوع کابل شبکه ای که در هر زیرساخت شبکه استفاده می شود یکی از حیاتی ترین جنبه های شبکه در صنایع مختلف است.

 

طرح های مختلف سیم کشی UTP عبارتند از:

 ( CAT1 که برای سیم تلفن استفاده می شود

 ( CAT2 از حداکثر سرعت 4 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی نموده و اغلب برای شبکه های token-ring استفاده می شود.

 CAT3 و( CAT4  هر دو در شبکه های Token Ring برای سرعت بیشتر در شبکه استفاده می شوند.

 سیم  (CAT5 اکنون با طرح های CAT5e جایگزین شده است که مشخصات پیشرفته ای را برای آن فراهم می کند تا از سرعت حداکثر 1 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی کند.

 (CAT6 ازسرعت 1 Gbps برای طول تا 100 متر و 10 Gbps تا 55 متر پشتیبانی می کند.

  (CAT7 یک الگواز کابل های مسی است که می تواند سرعت 10  Gbps و طول تا 100 متر را پشتیبانی کند.

پچ کورد

 

انواع پچ کورد و تأثیر آنها بر روی شبکه

 

پچ کورد یکی از قطعات اساسی هرشبکه کامپیوتری است. هدف آن متصل کردن دستگاه های مختلف در یک شبکه می باشد. پچ کورد شبکه یک کابل شبکه بین 50 سانتی متر تا 2 متر با دو سر سوکت با استاندارد RJ45  زده شده را گویند. پچ کوردها در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به این روش از هم تمیز داده شوند.

کابل پچ همان طول کابل با اتصالات در انتهای آن است که برای اتصال دستگاه انتهایی به وسیله دیگری مانند منبع تغذیه استفاده می شود. یکی از رایج ترین موارد استفاده اتصال لپ تاپ ، دسک تاپ یا دستگاه انتهایی دیگر به پریز برق است.

 

به طور معمول ، کابل پچ یک کابل مسی است که در هر دو انتها دارای کانکتور RJ45 ، TERA یا GG45 است ، اگرچه نسخه های ترکیبی از آنتولید می شود که انواع مختلفی از کانکتورها در انتهای آنها وجود دارد.

همچنین ممکن است از کابل پچ برای اتصال پورت سوئیچ یا سرور به سیستم کابل کشی ساخت یافته استفاده شود. اگرچه استانداردهای جدید انجام این کار را توصیه نمی کنند ، اما گاهی اوقات از یک بند پچ برای اتصال مستقیم سرور به پورت سوئیچ استفاده می شود. 


یک شنبه 25 اسفند 1398برچسب:, توسط مدیر



قیمت لباسشویی بوش در نمایندگی بوش ۲۰ بخر

قیمت لباسشویی بوش در نمایندگی بوش ۲۰ بخر

در اینجا شما می توانید به قیمت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه به همراه گارانتی اصلی  بوش در نمایندگی برای خرید لباسشویی دسترسی داشته باشید.

 

اگر در حال خواندن این مقاله هستید مطمئنا قصد خرید ماشین لباسشویی بوش برای منزل خود را دارید اما متاسفانه زمانی که به بازار مراجعه می کنید با قیمت های مختلف و گارانتی های گوناگون مواج می شوید که باعث سردرگمی شما می شود و شما نمی توانید یک خرید مطمئن و راحتی داشته باشید، به همین خاطر ما در اینجا سعی می کنیم نمایندگی بوش و گارانتی اصلی بوش را به شما معرفی کنیم، دقیقا یکی از مزیت های ماشین لباسشویی بوش در ایران این است که دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که با نام بوش سرویس در حال فعالیت است به همین دلیل می تواند خیال شما را از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آسوده باشد، اما اگر قصد رفتن به بازار برای خرید ماشین لباسشویی بوش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به فروشگاه های مختلف اطلاعات خود را تکمیل کنید تا به دنبال مدل مشخص لباسشویی بوش باشید و قیمت آن را در نمایندگی بدانید، تنها کافی است به نمایندگی بوش مراجعه کنید توضیحات و مشخصات فنی هر محصول را بررسی کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و با لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی اطلاع داشته باشد البته شما می توانید به صورت مستقیم نیز از فروشگاه بوش سفارش خود را ثبت کنید برای این کار کافیست بر روی قیمت لباسشویی بوش کلیک کنید.

اما برای اینکه بهتر بتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی و گارانتی بوش به دست آورید به شما پیشنهاد می کنیم به مجله اینترنتی 20 بخر رفته در این مجله شما می توانید در قسمت اخبار بوش مقاله های مربوط به گارانتی اصلی  بوش در ایران و نمایندگی بوش را بخوانید در این دو مقاله می توانید مطمئن شوید که بوش سرویس نماینده رسمی بوش آلمان در ایران است در ضمن شما می توانید به آدرس و تلفن تمام فروشگاه های بوش در سرتاسر کشور دسترسی داشته باشد تا نزدیک ترین فروشگاه به محل سکونت خود را پیدا کنید اما از همه مهم تر شما می توانید در قسمت «اسرار خرید» خرید لوازم خانگی را انتخاب کنید در این قسمت مقاله های بسیار مهمی وجود دارد که می تواند کمک زیادی به شما باشد از راهنمای خرید ماشین لباسشویی گرفته تا مقایسه مدل های مخلتف لباسشویی بوش در هر سری به طور مثال در مقاله ای با نام  مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری 8 تمام مدل هایی که در این گروه قرار دارد از بالاترین مدل تا پایین ترین مدل مورد بررسی قرار گرفته تا دقیقا متوجه تفاوت هر مدل با یکدیگر شود و بهتر با مزایا و معایب آن آشنا شوید، اما بعد از آن توجه داشته باشید که عوامل مختلفی می تواند تاثیر زیادی در قیمت لباسشویی داشته باشد که ممکن است بسیاری از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد به همین خاطر از شما می خواهیم  خبری که در همین رابطه در خبرگزاری تبیان با نام قیمت ماشین لباسشویی بوش منتشر شده است مطالعه نمایید.

منبع: gostaresh.news


چهار شنبه 21 اسفند 1398برچسب:, توسط مدیر



بهترین جاروشارژی 2020 متعلق به کدام برند می باشد؟

بهترین جاروشارژی 2020 متعلق به کدام برند می باشد؟

در اینجا به بررسی بهترین مارک جاروشارژی خواهیم پرداخت و خواهیم گفت جایگاه اول بهترین جارو شارژی دنیا در سال 2020 متعلق به کدام برند می باشد.

 

به نقل از «میهن بلاگ» بطور قاطع می توانیم بگوییم بوش یکی از بهترین مارک جاروشارژی در دنیا محسوب می شود چراکه سال های متوالی توانسته جایگاه اول مربوط به بهترین جاروشارژی را در دنیا از آن خود کند و جایگاه های بسیاری را در این لیست از آن خود کند و توانسته به عنوان پرفروش ترین برند جاروشارژی در دنیا دست پیدا کند چراکه شرکت بوش با استفاده از تکنولوژی های انحصاری که در اختیار دارد توانسته مدل های تولید کند که طول عمر باتری در آنها بسیار بالاست و می توانند مدت زمان زیادی شارژ نگه دارند و مهم تر از همه اینکه قدرت مکش بسیار بالایی دارند اما در اینجا می خواهیم به بررسی آخرین مدل جاروشارژی بوش بپردازیم که توانسته جایگاه اول بهترین جاروشارژی را در سال 2019 از آن خود کند و جایگاه خود را در سال 2020 نیز حفظ کند.

جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25

جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25 در حقیقت بالاترین مدل این شرکت محسوب می شود که توانسته این صنعت را دنیا دگرگون کند، شاید در یک نگاه قیمت جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25 کمی بالا باشد اما زمانی که از آن استفاده می کنید متوجه می شوید که قیمت آن بسیار مناسب است قدرت مکش این مدل به قدری بالاست که خیلی زود جای جاروبرقی در خانه شمارا می گیرید و شاید دیگر به ندرت از جاروبرقی خود برای نظافت منزل استفاده کنید شاید درک این موضوع برای شما کمی سخت باشد و این حرف ها بیشتر حالت تبلیغاتی برای شما داشته باشد اما زمانی که از آن استفاده کنید کاملا متوجه آن خواهید شد این مدل قدرتی معادل یک جاروبرقی 1200 را دارا می باشد شاید باور آن برای شما کمی مشکل باشد اما به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را از نزدیک ببینید، یکی از بزرگترین مزیت های آن این است که شرکت بوش از جدیدترین نسل باتری در دنیا یعنی Lithium-Ion در بهترین جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25 استفاده کرده است که این نوع باتری دارای 3 مزیت اصلی می باشد، طول عمر بسیار بالای آنکه می تواند سال‌ها مانند روز اول برای شما کار کند اما باتری های دیگر به مرور زمان شارژ کمتری ذخیره می کنند و عمر مفید آنها بسیار کمتر است مزیت دیگر این باتری این است که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ شود به همین خاطر این مدل تنها در مدت زمان 6 ساعت شارژ کامل می شود در صورتی که در دیگر مدل ها مدت زمان شارژ آنها بین 18 تا 24 ساعت می باشد، اما در آخر بزرگترین مزیت این باتری این است که می تواند مدت زمان زیادی شارژ را در خود ذخیره کند به طوری که این جاروشارژی بوش با یکبار شارژ کامل می تواند 60 دقیقه شارژ کامل داشته باشد بدون اینکه قدرت مکش آن کم شود جالب ترین چیز در آن این است که این مدل تا آخرین لحظه ای که شارژ داشته باشد با همان قدرت اولیه کار می کند و به محض تمام شدن باتری به یکبار خاموش می شود، تنها مشکلی که این باتری دارد وزن بالای آن است به طوری که این مدل به عنوان بهترین جاروشارژی دارای وزنی معادل 3 کیلوگرم می باشد اما چیزی که حیرت انگیز است این است که این مدل به شکلی طراحی شده که در مرحله اول به راحتی می تواند بر روی هر سطحی حرکت کند بدون آنکه لازم باشد فشاری به دست خود بیاورید به طوری که هیچ گاه متوجه وزن آن نخواهید شد، به طوری که اگر مهمان شما که از یک جاروشارژی دیگر در خانه خود استفاده می کند جارو شارژی شمارا در دست بگیرد فکر می کند که این مدل خیلی سبک است و آن را از روی زمین بلند می کند تا ببیند که وزن آن چقدر است؛ مطمئناً باور این گفته ها برای شما کمی مشکل است و تا زمانی که آن را در دست خود نگیرید و از آن استفاده نکنید نمی توانید آن را باور کنید. شما می توانید مشخصات و قیمت آن را در نمایندگی بوش مشاهده نمایید کافی است بر روی جاروشارژی بوش کلیک کنید.

 

جاروشارژی دسته بلند بوش مدل BCH6ATH25

بهترین جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25 دارای 3 سطح مکش می باشد که شما می توانید بنا بر سطحی که جارو می کنید قدرت مکش آن را تنظیم کنید، این جارو دارای یک مخزن زباله با ظرفیت 900 میلی لیتر است که می تواند حجم زیادی از گردوغبار را در خود جای دهد که به راحتی می توان آن را جدا و تمیز کرد اما یکی دیگر از مزیت های این جاروشارژی استفاده از تکنولوژی Motorized Brush می باشد این فرچه که در زیر پارویی قرار دارد با سرعت بسیار بالا می چرخد که می تواند تمام اشغال و موها را به راحتی جمع کنید این تکنولوژی برای افرادی که از حیوان خانگی مانند سگ و یا گربه در خانه نگهداری می کنند و موی آنها می ریزد بسیار مفید است و مزیت دیگر این برس این است که به آسانی درآمده و می شود آن را تمیز کرد، اما فیلترهای بکار گرفته شده در بهترین جاروشارژی دسته بلند بوش مدل BCH6ATH25 به قدری خوب است که هیچ غباری در فضا پخش نمی شود این فیلترها که در مخزن زباله قرارگرفته است به راحتی درمی آید و می تواند آن را تمیز کرد و اینکه قابلیت شستشو نیز دارد اما ما به شما پیشنهاد می کنیم این فیلتر را هر با که مخزن زباله را خالی می کنید آن را تمیز کنید اما بهتر است تنها سالی یک بار آن را بشورید.

اگر تمایل دارید با تمام مدل های جاروشارژی بوش آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم از طریق لینک گذاشته شده به مقاله ای که در سایت آسمونی به نام مقایسه انواع جاروشارژی بوش قرار دارد بروید در این مقاله تمام مدل های بوش مورد بررسی قرار گرفته شده و با یکدیگر مورد مقایسه قرار داده شده اند و شما با معایب و مزایای آن آشنا خواهید شد.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید بهترین جاروشارژی برای منزل خود هستید و قیمت آن برای شما خیلی اهمیت ندارد بدون شک جاروشارژی بوش BCH6ATH25 بهترین و آخرین انتخاب برای شما محسوب می شود این مدل تحت لیسانس آلمان در کشور چین تنها مونتاژ می شود دقت داشته باشید که شرکت بوش تمام مدل های جاروشارژی خود را در کشور چین تولید می کند و به هیچ عنوان مدل آلمان ندارد اگر مدلی را ساخت آلمان دیدید تردید نکنید که اصل نیست، جاروشارژی دسته بلند بوش مدل BCH6ATH25 دارای باتری Lithium-Ion با ولتاژ 25.2 ولت می باشد که مدت زمان لازم برای شارژ کامل 6 می باشد و می تواند میزان 60 دقیقه شارژ دهی مداوم داشته باشد وزن این جاروشارژی همان طور که گفتیم 3 کیلوگرم است از دیگر مشخصات این مدل می توانیم به Easy Clean جداسازی ساده قطعات برای نظافت دستگاه، Motorized Brush فرچه ای با قدرت بالا، Sensor Bagless، نشانگر میزان شارژ باتری اشاره کنیم اما در آخر باید بگوییم اگر قصد خرید آن را دارید می توانید آن را به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش با ضمانت بهترین قیمت به همراه گارانتی بوش سرویس گارانتی اصلی بوش در ایران تهیه نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید.

منبع: mihanblog.com

 


جمعه 9 اسفند 1398برچسب:, توسط مدیر



بوت کمپ برنامه نویسی موبایل با فلاتر و زبان دارت:

با بوت کمپ های برنامه نویسی درس کلاب یادگیری خیلی آسون شده.

درس کلاب یک وبسایت آموزشی است که دوره های پروژه محور تولید می کند.کمبود دوره هایی که به دانشجو کمک می کند تا مهارت خود را از طریق یک پروژه واقعی بهبود ببخشد باعث شد تا ایده ایجاد این وبسایت شکل بگیرد.دوره های پروژه محور ازین رو حائز اهمیت است که شما را در شرایط واقعی کار قرار می دهد.

شاید شما مهارت های فراوانی در زمینه های تخصصی خود داشته باشید اما اعتماد به نفس کافی برای کار در این حوزه رو نداشته باشید.دوره های پروژه محور به شما کمک می کند تا شما مهارت هایی را که فراگرفته اید در پروژه های عملی و پروژه هایی که به واقعیت نزدیکتر هستند مورد استفاده قرار دهید.

 

1-       بوت کمپ برنامه نویسی موبایل با فلاتر و زبان دارت:

توی این بوت کمپ شما فرا میگیرید که چطور اپلیکیشن های بومی برای اندروید و آی او اس رو با استفاده از فلاتر و زبان دارت بسازید.

این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا از صفر فلاتر رو یاد بگیرید و برنامه های متنوعی رو با اون بسازید.

بوت کمپ باعث میشه که شما فلاتر رو خیلی سریع یاد بگیرید و پروژه محور بودن دوره به شما کمک میکنه تا بهره وری آموزش برای شما بیشتر باشه.

2-بوت کمپ برنامه نویسی بک اند با Node.js:

اگر شما میخواهید یک اپلیکیشن سمت سرور سریع و قدرتمند با جاوا اسکریپت بسازید بوت کمپ برنامه نویسی Node.js  و ابزار های اون رو اصلاً از دست ندید.این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا مهارت های خودتون رو افزایش بدید و تا سطح پیشرفته پیش برید.

این دوره یک دوره تماماً پروژه محوره اونم نه دوتا پروژه ساده! چند پروژه کامل و حرفه ای رو توی این دوره انجام میدیم که احتیاجی به تعریف کردن ندارن و شما میتونید توی پیشنمایش اونها رو ببینید.

شما با انجام این پروژه ها مهارت های بک اند ، Node و تکنولوژی های مرتبط با اون رو افزایش میدید و ازین پروژه ها میتونید به عنوان نمونه کار در رزومه خودتون استفاده کنید.

3-        بوت کمپ برنامه نویسی جاوا اسکریپت

شما در بوت کمپ جاوا اسکریپت علاوه بر یادگرفتن جاوا اسکریپت (javascript) ، برنامه نویسی ، حل مشکلات ، ساختار کد و خیلی از مباحثی رو که برای یک توسعه دهنده حرفه ای جاوا اسکریپت احتیاج دارید رو خواهید آموخت.

با ما توی این بوت کمپ همراه باشید تا کد ها رو درک کنید.درک کردن کد ها به شما کمک می کنه تا راحت تر کد رو دیباگ کنید.این دوره به شما کمک میکنه تا به یک برنامه نویس جاوا اسکریپت تبدیل بشید که کد رو مینویسه ، درک میکنه و راحت اشکال زدایی میکنه.

 

4-        بوت کمپ برنامه نویسی وب فول استک:

شما در بوت کمپ برنامه نویسی وب تبدیل به یک برنامه نویس فول استک وب می شید و میتونید به خوبی هر وبسایتی رو که مد نظر دارید پیاده سازی کنید.

برای شروع این دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست چون همه مباحث از صفر تا صد آموزش داده میشه و برای افراد مبتدی که تازه میخوان برنامه نویسی وب رو شروع کنن عالی هست.

شما توی این بوت کمپ تبدیل به یک جونیور فول استک دولوپر می شید چون توی این دوره هم مباحث مربوط به سمت کاربر ، و هم مباحث مربوط به سمت سرور بیان میشه.

 

 

 

 

 

 


دو شنبه 5 اسفند 1398برچسب:, توسط مدیر



get free bitcoin

 

Bitcoin mining, or bitcoin mining, is a voluntary activity in which volunteers, called miners, provide the processing power of their extractive devices to the network to validate network transactions.

 

Of course, the miners don't do it for God's sake, but they are rewarded for it, and that is the bitcoin reward. In other words, when you send bitcoin to your friend, the miner helps validate your transactions and rewards the network.

 

So there are three main things to do in mining:

 

Confirm bitcoin transactions

Keeping the bitcoin network secure

Decentralize the production of new bitcoin units

The explanation we gave was simple so you can understand the mining more easily. Here's a look at bitcoin mining technically.

Click to extract bitcoin and get free bitcoin


شنبه 3 اسفند 1398برچسب:get free bitcoin, توسط مدیر