پایانه سفر

خرید بلیط اتوبوس vipt،پایانه غرب،سفر 724
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







 
خدمات تعمیر پکیج در تهران با قیمت منصفانه

 

در موقع خرابی پکیج، اولین گزینه یافتن نمایندگی تعمیر پکیج در تهران هست. با توجه به برند پکیج، نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و غیره را باید پیدا کنید. پیدا کردن نمایندگی های تعمیرات انواع پکیج در تهران سخت نیست.

خدمات تعمیر پکیج در تهران توسط تعمیرکاران مختلفی ارائه میگردد. حتی خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی را با مناسب ترین تعرفه تعمیرات پکیج تهران بیابید. ماهان سرویس

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

وقتی که پکیج دیواری خراب میشود. به دنباله نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران می‌گردند. پیدا کردن نمایندگی پکیج در نزدیکی خود یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد است.

 خیلی از شرکت های تولید کننده پکیج های دیواری در شهر تهران نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج دارند. و همچنین نمایندگی تعمیر پکیج در تهران نیز دایر کرده اند. به هنگام خرابی پکیج می توانید خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی های تعمیرات پکیج در تهران دریافت نمایید.

 خدمات پس از فروش پکیج های دیواری

 تمام این شرکت ها یک مدت زمانی را  در ضمانت نامه پکیج خدمات پکیج را پشتیبانی می کنند. خرابی قطعات پکیج و تعمیر پکیج را انجام می دهند. تا زمانیکه مدت زمان ضمانت نامه پکیج دیواری شما معتبر باشد. می توانید از خدمات پس از فروش پکیج برند خود استفاده نمایید.

 در ادامه به برخی از برندهای معروف پکیج اشاره می‌کنیم.

 نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

شرکت ایران رادیاتور یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پکیج های دیواری می باشد. که مورد استفاده بسیاری از افراد در ساختمان ها جهت گرمایش و تامین آب گرم مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش نمایندگی های مختلفی در در سطح شهر تهران دارد. از جمله نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران و سایر نقاط تهران.

 نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان

 اگر از پکیج های دیواری بوتان استفاده می کنید می توانید خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌های این شرکت در شهر تهران دریافت نمایید.

 

 ایمنی در استفاده از پکیج های

 وارد شدن دود از پکیج ممکن است اتفاق بیفتد. که هم موجب سیاه شدن دیوارها می گردد. و اگر به همراه مونوکسید کربن باشد بسیار خطرناک است. و باعث مسمومیت و مرگ افراد در خانه می گردد.

 به همین خاطر حتماً باید به ایمنی پکیج های دیواری دقت زیادی داشته باشید. که مهمترین قسمت مربوط به ایمنی پکیج فن پکیج میباشد. فیلم اموزشی تعمیرات پکیج

 که باید به طور منظم این پکیج را چک نمایید و از سالم بودن و عملکرد درست فن پکیج اطمینان حاصل کنید.

 البته سیستم ایمنی پکیج های دیواری به طوری طراحی شده است که در صورت آسیب دیدن فن پکیج و کار نکردن آن برد الکترونیک پکیج دستگاه را خاموش می کند. pdf آموزش تعمیرات پکیج

 

 تعمیر مبدل پکیج

 پکیج های دیواری آب را از طریق مبدل که در معرض حرارت بالای مشعل پکیج قرار دارد گرم می کنند. که ممکن است که ممکن است مبدل دچار رسوب گرفتگی گردد. چون آب لوله کشی شهری به طور معمول دارای املاح زیادی هست. این بستگی به محل سکونت شما و میزان املاح آب لوله‌کشی شهر شما نیز بستگی دارد.

 و هرچقدر املاح و ناخالصی های آب لوله کشی بیشتر باشد. احتمال رسوب گرفتگی پکیج نیز بیشتر می گردد.

 به همین جهت لازم است حتماً از صافی های مخصوص پکیج های دیواری استفاده نمایید. تا میزان انباشت رسوبات در مبدل پکیج و دیگر قطعات آن کاهش یابد.

 خدمات رسوب زدایی پکیج

 در صورتی که پکیج شما نیاز به رسوب گیری دارد. می توانید از سرویس کاران پکیج کمک بگیرید. معمولاً رسوب زدایی پکیج دیواری و مبدل پکیج به وسیله مایع مخصوص اسید شویی پکیج استفاده می‌شود.

 این محلول اسیدی رسوبات مبدل پکیج و قطعات پکیج را می شوید. البته اشید شویی پکیج باید توسط یک سرویس کار مجرب و ماهر انجام گیرد. در غیر این صورت ممکن است موجب وارد شدن آسیب به پکیج و یا مبدل پکیج گردد.

https://www.kornido.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/

 

 

 


چهار شنبه 30 بهمن 1398برچسب:, توسط مدیر



بررسی قیمت چای ساز بوش مدل TTA2201a

بررسی قیمت چای ساز بوش مدل TTA2201

بهترین قیمت چای ساز بوش مدل  TTA2201به همراه گارانتی اصلی بوش با ضمانت بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران

 

درباره انتخاب و قیمت چای ساز بوش مدل TTA2201 با رنگ سفید باید بدانید که این مدل از پرفروش ترین مدل های چای ساز در تمام دنیا می باشد، اگر کم با دقت به اطرافیان خود نیز نگاه بیندازید حتما این مدل را در خانه دوستان و اقوام خود دیده اید شاید این مدل را شرکت بوش سال هاست تولید می کند اما تا به امروز نیز طراحی آن قدیمی نشده و همچنان خواهان بسیار زیادی را دارد یکی از مزایای چای ساز بوش مدل TTA2201 وزن سبک و قدرت بالای 1785 وات آن می باشد، کتری و قوری روی هم در این مدل از چای ساز باعث می شود چای شما با بخار آب دم کشیده و کیفیت بالاتری را داشته باشد. این چای ساز برقی دارای حجم بالایی است که بتواند به راحتی جواب گوی تعداد زیادی از افراد در خانه باشد ظرفیت کتری آن 2 لیتر می باشد که بالاترین ظرفیت را در میان مدل ها دارد برای ساخت کتری این مدل از پلاستیک شفاف استفاده شده که مناسب برای سلامت انسان است استفاده شده این مدل که دارای قوری پیرکس شفاف با حجم 0.7 با جنسی مناسب جهت بالا بردن کیفیت چای می باشد که از مزایای این مدل محسوب می شود مطمعنا اگر قصد انتخاب این دستگاه را برای خانه خود دارید باید بگوییم قیمت چای ساز بوش مدل TTA2201 با توجه به مشخصات و طول عمر بالایش برای شما هم انتخابی منطقی و هم به صرفه می باشد.

همان‌ طور که می دانید بوش یکی از بزرگ ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا می باشد که از هیچ جزییاتی در تولید محصولات خود چشم پوشی نمی کند به همین دلیل هم توانسته به یکی از برندهای مطرح حتی در این زمینه تبدیل شود، چای ساز بوش نیز از بهترین محصولات موجود در بازار است که توانسته توجه بسیاری از خریداران این محصول را به خود جلب کند داشتن پایه 360 درجه چای ساز بوش مدل TTA2201 استفاده آن را برای افراد راست و چپ دست آسان کرده است و شما به راحتی از هر زاویه ای می توانید کتری و قوری این چای ساز را در جای خود قرار دهید از چای ساز برقی بوش می توانید به عنوان یک کتری نیز برای جوش آوردن آب و تهیه یک نسکافه یا نوشیدنی گرم فوری استفاده کنید چراکه این کتری دارای درب جداگانه ای می باشد و شما می توانید بجای قرار دادن قوری از آن استفاده کنید در اخر می توانیم بگوییم قیمت چای ساز بوش به نسبت کیفیت بالایی که دارد برای هر خانواده ای با هر سطح در آمدی کاملا مناسب است.

 

جمع بندی

چای ساز بوش مدل TTA2201 ساخت جمهوری چک با توان 1785 وات و ظرفیت کتری 2 لیتر و ظرفیت 0.7 لیتر قوری دارای یکی از بهترین طراحی ها می باشد، هنگامی که قوری بر روی کتری قرار دارد پس از به جوش آمدن آب به طور خودکار کتری به حالت گرم نگه دارنده آب در می آید و پس از اتمام آب موجود در کتری به صورت خودکار خاموش خواهد شد و به این ترتیب از لطمه رسیدن به کتری جلوگیری می شود. این محصول می تواند این امکان را به شما می دهد که پس از استفاده از آن سیم را در محفظه طراحی شده جمع کنید تا بتوانید فضایی مرتب در آشپزخانه خود داشته باشید و یا سیم آن را به اندازه ای باز کنید که به پریز برق برسد و از ریختن سیم اضافی بر روی کابینت و شلوغ شدن آشپزخانه خود جلوگیری کنید، شما نیز می توانید با این چایساز برقی بوش از نوشیدن چای با کیفیت لذت ببرید، فراموش نکنید که قیمت چای ساز بوش مدل TTA2201 نسبت به کیفیت و طول عمر بالای آن بسیار بصرفه و مناسب است در ضمن تمام محصولات در فروشگاه لوازم خانگی بوش با گارانتی اصلی بوش به همراه ضمانت خرید کمترین قیمت چایساز و بازگشت 7 روزه کالا ارائه می شود.

منبع: ساولان


سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:, توسط مدیر



معرفی سایت بسپار

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 


سه شنبه 22 بهمن 1398برچسب:, توسط مدیر



راهنمای خرید جاروبرقی بوش بهترین مارک جاروبرقی

راهنمای خرید جاروبرقی بوش بهترین مارک جاروبرقی

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید در اینجا با تکنولوژی ها و امکانات آن آشنا می شوید تا بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

 

امروزه در کمتر مکانی جای خالی جاروبرقی به چشم می خورد و در واقع به یکی از اساسی ترین نیازهای ما تبدیل شده است تا جایی که نبودن آن به امری دور از ذهن و کاری نشدنی تبدیل شده، از این رو برندهای معتبر نیز سعی دارند با به‌ روزترین تکنولوژی های روز دنیا به تولید بهترین های این محصول بپردازند تا در دنیای پر رقابت امروزی جایگاه خود را باقدرت نگه دارند؛ ازجمله تولیدکنندگان و بهترین مارک جاروبرقی که همواره در صدر پرفروش ترین ها در دنیا در حال فعالیت است می توان به برند بوش اشاره نمود. اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید مطمئناً در زمانی کوتاه با طیف گسترده ای از انواع جاروبرقی روبرو خواهید شد که دارای ویژگی، رنگ و حتی ابعادی متفاوت هستند. در این راهنمای خرید سعی داریم به شما در انتخاب و خرید هرچه راحت تر این کالا کمک کنیم.

دسته بندی کلی در انواع جاروبرقی بوش

  • جاروبرقی کیسه دار
  • جاروبرقی مخزن دار و یا بدون کیسه

همان‌طور که از نام آن ها نیز پیداست تفاوت اصلی این دو نوع جاروبرقی در مخزن نگه ‌دارنده زباله می باشد که هرکدام خود مزایا و معایب خود را دارند ما در اینجا سعی می کنیم نگاهی داشته باشیم به مزایا و معایب این دو نوع تا شما بتوانید در زمان خرید جاروبرقی بوش با اطمینان بیشتر مدل مدنظر خود را انتخاب کنید.

جاروهای کیسه‌ای

انواع این دستگاه کاربردی با کیسه که به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان‌طور که به صورت بارز پیداست دارای کیسه هایی برای نگهداری گرد و خاک و زباله های جمع شده می باشد، جنس این کیسه ها که به طور معمول پارچه، پلیمر و کاغذی است می تواند به صورت یک بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گیرد. تهیه کیسه های جاروبرقی بوش به علت استاندارد بودن کار خیلی سختی نیست و شما به راحتی می توانید پاکت آن را در بسیاری از مغازه ها یا فروشگاه های آنلاین به راحتی تهیه کنید، اما دقت داشته باشید که استفاده از کیسه های دائم می تواند آسیب های بسیار جدی در بلند مدت به جاروبرقی شما وارد کند این آسیب می تواند باعث کاهش قدرت مکش و طول عمر دستگاه شود و از طرف دیگر صدای آن بیشتر می شود به همین خاطر نیز هیچ کدام از برندهای مطرح کیسه دائم روی دستگاه قرار نمی دهند و به صورت جدی به مصرف کنندگان خود اخطار می دهند که از این نوع کیسه ها استفاده نکنند، از مزیت های این دسته از جاروبرقی های بوش می توانیم به فیلتر بهتر هوای خروجی اشاره کنیم که باعث جلوگیری از آلرژی و بیماری های تنفسی در افراد می شود اما از معایب آن می توانیم به هزینه کیسه اشاره کنیم که البته قیمت این کیسه های یک بار مصرف بسیار به صرفه است.

جاروهای بدون کیسه یا مخزن دار

انواع جاروبرقی مخزن دار و یا بدون کیسه بوش باقدرت و زیبایی بالایی در این برند معتبر تولید می گردد و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از مخزن های دائمی، حجم قابل توجهی از گردوغبار و زباله را در اختیار داشته باشند و شما نیازی نیست برای خرید کیسه هزینه کنید، اما توجه داشته باشید که محققان خرید جاروبرقی مخزن دار را برای افرادی که از آلرژی و بیماری های تنفسی رنج می برند را به هیچ عنوان توصیه نمی کنند چراکه در بلند مدت می تواند باعث تشدید بیماری در این دسته از افراد گردد.

نقد و بررسی مشخصات جاروبرقی بوش

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را برای منزل خود دارید می توانید برای دیدن مشخصات فنی هر محصول اطلاع از قیمت آنها به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه نمایید و یا به فروشگاه های آنلاین مانند دیجی کالا، زنبیل مراجعه نمایید، شرکت بوش که یکی از بهترین برندهای جاروبرقی در دنیا می باشد توانسته علاوه بر به‌کارگیری موتورهایی قدرتمند، طول عمر بالا و طراحی زیبا دارای امکانات ویژه ای و بدون نقصی باشد که موجب برتری این دستگاه در برند بوش به نسبت دیگر برندها شده است. لازم به ذکر است که ساده ترین امکاناتی که در ادامه درباره آن سخن می گوییم اگر با سطح کیفی مناسب و تکنولوژی های بالا انجام نشود، به راحتی بر روی میزان راندمان دستگاه، عملکرد بهینه آن ها تأثیر خواهد گذاشت. برند بوش نیز که امروزه در دسته بهترین مارک جاروبرقی ها در حال تولید کامل‌ترین محصولات است با در نظر گرفتن کوچک‌ترین جزئیات توانسته انواع جاروبرقی بوش را باکیفیتی درخور این برند در دنیا به دست مصرف کنندگانش برساند. از نوع موتورهای استفاده شده در جاروبرقی بوش تا لوله تلسکوپی، نوع پارویی، لوله خرطومی، چرخ ها، نوع فیلترها همه و همه را به یک جاروی خانگی قدرتمند و کاملاً حرفه ای تبدیل کرده است.

قدرت مکش جاروبرقی بوش و موتورهای قدرتمند

میزان مکش جاروهای برقی همواره در صدر فکر افراد در هنگام خرید قرار داشته است اما فراموش نکنید که وات جاروبرقی ها به تنهایی نمی توانند بیانگر میزان مکش جاروی شما باشد و دقت داشته باشید دو جاروبرقی که وات یکسان دارند می توانند قدرت مکشی کاملاً متفاوت داشته باشند لذا میزان مکش در جاروها را باید با توجه به مدل، نوع موتور، عایق بندی بدنه لوله تلسکوپی، خرطومی و عوامل آن بسنجید. در ادامه با توضیح کوتاهی درباره نوع موتورهای استفاده شده در جاروبرقی بوش این موضوع را برای درک بهتر به شما ارائه خواهیم داد:

 

انواع موتورهای جاروبرقی بوش

از کامل‌ترین و بهترین انواع موتور جاروهای برقی در کل دنیا می توان به HiSpin و Compressor اشاره نمود که این دو نوع موتور در فناوری تولید برند بوش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. موتور Compressor با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده، بهترین مکش گردوغبار با پایین ترین میزان مصرف انرژی را در اختیار مصرف کنندگانش قرار می دهد. همان‌طور که گفتیم جاروبرقی کمپرسور بوش علاوه بر قدرت مکش بالا دارای مصرف انرژی پایینی است که این امر از داغ کردن جاروهای بوش جلوگیری می کند و اگر می خواهید متراژهای بزرگ را جارو کنید و یا مدت زمانی طولانی جارو را روشن نگه دارید، خرید جاروبرقی بوش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. توجه کنید که برندهای متفرقه با توجه به عدم استفاده از موتورهای تخصصی شاید روزهای اول مکشی مناسب به شما بدهد اما به مرور زمان مکش آن ها افت خواهد کرد پس بهتر است گول قیمت های پایین مارک های متفرقه جاروهای برقی را نخورید چراکه قطعاً نمی تواند ول عمری مناسب برای شما باکیفیتی باید کار کند؛ اما اگر به دنبال بالاترین و بهترین مدل هستید می توانید مقاله بهترین جاروبرقی 2020 را در سایت سیمرغ مطالعه نمایید.

پارویی جاروبرقی

پارویی های جاروبرقی بوش با در نظر گرفتن کامل ترین جزییات طراحی شده اند تا بتوانند با حداکثر کارایی و قدرت کار کنند، یک پارویی مناسب باید علاوه بر روان بودن حرکت بر روی سطح های گوناگون زمین قدرت مکشش بالایی را به زمین انتقال دهد، عدم انتقال مناسب قدرت مکش و روان حرکت نکردن یک پارویی بر روی زمین علاوه بر خستگی افراد برای جاروکشی، لطمه وارد شدن به مچ و دست و فشار بر روی ستون فقرات نمی تواند کیفیت جاروکشی مناسب را فراهم سازد. خرید جاروبرقی بوش با توجه به نکات ذکرشده به گونه ای طراحی شده اند تا شما بتوانید به راحتی قدرت مکش مناسب جاروی خود را استفاده نمایید و آن را بر اساس نوع سطح جاروکشی خود تنظیم کنید و بدون فشار به مچ و کمر، بالاترین کیفیت جاروکشی را در اختیار داشته باشید.

تلسکوپی ها در جاروبرقی بوش

انواع لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش به گونه ای طراحی شده است تا شما به راحتی بتوانید ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظیم نمایید که این امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگیری خواهد کرد و شما می توانید بدین وسیله تا حد زیادی جاروکشی راحت و آسانی را برای خود رقم بزنید. لازم به ذکر است اگر چه این فرایند تا حدی به چشم ساده است اما به کارگیری این تکنولوژی در انواع جاروبرقی دارای اهمیت بسیاری است که جاروبرقی بوش نیز با داشتن این خصوصیت دستگاهی هرچه تکمیل تر را در اختیار افراد گذاشته است، توجه کنید اگر کیفیت تلسکوپی ها بر روی دستگاه شما خوب نباشد خیلی زود خراب می‌شود و براثر کوچک ‌ترین فشار در هنگام جاروکشی از اندازه تنظیم شده خارج خواهد شد.

لوله خرطومی جاروبرقی بوش

از آنجایی که مخصوصاً در بسیاری از موارد برای حمل جارو ما آن را بر روی زمین می کشیم و دستگاه را بلند نمی کنیم، جنس و کیفیت لوله خرطومی دارای اهمیت بسیار زیادی است چراکه در غیر این صورت در مدتی کوتاه بر اثر همین جابه‌جایی ها یا حرکات در هنگام جارو کشی، لوله خرطومی پاره خواهد شد لذا در زمان خرید جاروبرقی بوش نیز با توجه به اهمیت بالای جنس لوله خرطومی از پلاستیک های باکیفیت و یا الیاف پلیمری (کنفی) استفاده نموده است تا بتوانند با طول همراه بالا کار کنند اگر چه جنس لوله های کنفی در باطن خود جنسی مرغوب تری به نسبت مدل های پلاستیکی هستند اما خرطومی های پلاستیکی در جاروبرقی بوش نیز به جهت استفاده از جنس پلاستیک باکیفیت و غیر خشک همانند مارک های متفرقه و نا مرغوب می توانند طول عمری مناسب را داشته باشند. طول لوله های خرطومی نیز در جاروهای بوش در حدود دو متر طراحی شده اند تا بر مبنای استاندارد بتوانند علاوه بر قدرت مانور مناسب در هنگام جاروکشی، قدرت مکش را نیز در حداکثر موجود خود نگه دارند.

محل اتصال خرطومی به بدنه دستگاه در جاروبرقی بوش

در طراحی انواع جارو ها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتی دایره ای شکل و کوچک می‌بینید که از جنس پلاستیک یا فلز می باشد که لازم است به این نکته اشاره کنیم که لازم نیست فکر خود را در برندهای معتبر درگیر نوع جنس این قسمت از جاروی خود کنید چراکه در مارک های حرفه ای همچون بوش، تنوع جنسی مناسب به کار گرفته شده است و به دلیل به کار گیری تکنولوژی مناسب دارای وکیوم درست و استاندارد می‌باشند که علاوه بر چرخش 360 درجه، بدون کاهش مکش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

چرخ‌ها در طراحی

از ساده ترین و حتی از مهم ‌ترین قسمت های هر جارو به داشتن 4 چرخ از جنسی مناسب باقابلیتی روان بودن و حرکت 360 درجه می توان اشاره نمود. چرخ ها باکیفیت بالایی در انواع جاروبرقی بوش طراحی شده اند تا علاوه بر موارد ذکرشده بتواند به راحتی بر سطوح مختلف و ناهموار که دارای درز هستند جابه‌جا شوند. همان‌طور که می‌دانید در هنگام جاروکشیدن شما جارو را در دست خود جابه‌جا نمی‌کنید و آن را بر روی زمین می‌کشید پس داشتن چرخ های باکیفیت و روان دارای اهمیت بسیار زیادی است.

سری ها و لوازم جانبی جاروبرقی بوش

جاروبرقی های بوش در مدل های مختلف به منظور کمک در سهولت کار جاروکشی دارای لوازم جانبی ازجمله سری های اضافه شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند برای جاروکشی درزها و این قبیل موارد هستند تا شما بتوانید به راحتی فضاهای دور از دسترس را جارو بکشید.

جاروبرقی بوش، بهترین مارک های انتخابی شما

در بالا سعی کردیم تا بابیان نکاتی حائز اهمیت در هنگام خرید جاروبرقی بوش و انواع برند در این محصول به شما در انتخابی هر چه مطمئن تر کمک کنیم. بوش به عنوان یکی از قدرتمندترین و قدیمی ترین کمپانی های موفق در تولید لوازم خانگی، انواع جاروبرقی بوش را باکیفیت و طول عمر بالا در کل دنیا عرضه کرده است که با در نظر گرفتن کوچک‌ترین نیازها و پیشرفته ترین تکنولوژی ها تجربه ای از جاروکشی آسان را به شما هدیه خواهد داد. لازم به ذکر است که به دلیل گستردگی فروش این نوع از کالاها در این کمپانی قدرتمند، بوش توانسته است در قیمت جاروهای برقی خود نیز کاملاً رقابتی و منطقی فعالیت کند و بالاترین سطح کیفی را با بهترین قیمت ارائه دهد.

منبع: شهر سخت افزار


شنبه 12 بهمن 1398برچسب:, توسط مدیر